REGULAMIN SKLEPU
Wersja dokumentu 06
Data obowiązywania 1 sierpień 2023
obowiązujący od 1 kwietnia 2023 r.
Regulamin, który czytasz, dotyczy sprzedaży produktów fizycznych, szkoleń i udostępniania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych dostępnych stronie internetowej dostępnej pod adresem: https://szkoladomowaonline.elms.pl lub https://szkoladomowa.online
Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu część strony, która umożliwia zakup produktów będziemy nazywać „sklepem”. W tym Regulaminie znajdziesz między innymi zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia dotyczące konsumentów czy informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy. Umowa może być zawarta poprzez złożenie Zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Informacje dostępne na stronie Sklepu i tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się z nami na adres podany poniżej.
Skontaktuj się z nami!
W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz skontaktować się z nami pod adresem: info@szkoladomowa.online oraz pod numerem telefonu: +48 733 172 733.
Kto jest sprzedawcą. usługodawcą, udostępnia Treść cyfrową lub Usługę cyfrową?
AP International, Artur Pękalski. ul. Korczaka 4/21, 35-114 Rzeszów, NIP :9591682584, REGON: 384295006
Kogo dotyczy ten Regulamin?
Regulamin dotyczy Klientów Sklepu. Za każdym razem, kiedy w treści Regulaminu piszemy o „kliencie” mamy na myśli osoby decydujące się na zakup produktów znajdujących się w sklepie. Klientami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta jak i pozostali przedsiębiorcy
§1. Definicje:
API |
AP International, Artur Pękalski. ul. Korczaka 4/21, 35-114 Rzeszów, NIP :9591682584, REGON: 384295006 |
Sklep |
Serwis internetowy dostępny pod adresami: pod adresem: https://szkoladomowaonline.elms.pl lub https://szkoladomowa.online |
Formularz Zamówienia |
Formularz służący do złożenia zamówienia w Sklepie. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Produktów do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu. |
Klient |
To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Produktu. |
Uczeń |
Osoba wskazana przez klienta, która korzysta z Programów Edukacyjnych oferowanych przez API. |
Przedsiębiorca |
To osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy. |
Konsument |
To osoba fizyczna dokonująca z API czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. |
Przedsiębiorca na prawach konsumenta |
To osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą dokonująca zakupu Produktu, który jest bezpośrednio związany z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG). |
Konto Klienta |
To indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu określany nazwą użytkownika oraz hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta. |
Program Edukacyjny |
Oferta API w celu dostarczenia treści lub usług cyfrowych potrzebnych dla Klienta lub Ucznia do przygotowania się do edukacyjnych egzaminów państwowych tj, Egzamin Ósmoklasisty czy Matura. Może on składać się z treści np., kurs/powtórka online jak i usług cyfrowych tj. zajęć online na żywo. |
Treść cyfrowa |
To dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej. |
Zajęcia Online |
Zajęcia prowadzone przez API w czasie rzeczywistym przez dedykowaną platformę komunikacji np. Zoom. |
Usługa Cyfrowa |
To usługa pozwalając na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych. |
Produkt |
To produkt, szkolnie, kurs czy indywidualny dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która jest przedmiotem Umowy i który jest przyznany na określony czas zgodny z Umową. Opis Produktu oraz ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu przy prezentowanym produkcie fizycznym, szkoleniu czy prezentowanej Treści lub Usłudze cyfrowej. |
Kurs |
To usługa świadczona przez API na zasadach określonych w opisie szkolenia lub kursu. |
Cena |
Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne API z tytułu wykonania Umowy przez API. |
Usługa Elektroniczna |
Świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.), przez RBC na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. |
Wymagani Techniczne |
Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.: • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; • dostęp do poczty elektronicznej; • Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych; • dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari. Dla korzystania z Treści cyfrowej czy Usługi cyfrowej należy posiadać sprzęt elektroniczny i program umożliwiający obsługę pliku w formacie PDF, pub lub mobi. |
Umowa |
To umowa zawierana pomiędzy API a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail API i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której API zobowiązuje się do wydania Produktu lub przeprowadzenia Szkolenia, Kursu lub udostępnienia Treści lub udostępnienia Usługi Cyfrowej, a Klient do zapłaty Ceny.
Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez API. |
Umowa o świadczeniu usług |
Zawarta pomiędzy API a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. |
Zamówienie |
To oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony internetowej Sklepu, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczące Produktu fizycznego/Szkolenia/Kursu/Zajęć online/Treści cyfrowej/ Usługi cyfrowej i kierowane do API oraz w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy.
Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na adres e-mail API wskazany w Regulaminie. |
Dzień Roboczy |
Dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. |
Promocje |
Szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez API w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez API zasadach np. obniżenie ceny danego Produktu. |
Cena Początkowa |
Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie. |
Ostatnia Najniższa Cena z ostatnich 30 dni |
Najniższa Cena, w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni. |
Cena Promocyjna |
Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez API Promocji. |
Płatność jednorazowa |
Płatność poniesiona przez Klienta za całość produktu w jednej transakcji. |
Płatność wielorazowa (raty 0%) |
Płatność poniesiona przez Klienta rozłożona na pewną ilość transakcji w określonym interwale czasowym (np. co tydzień/ co miesiąc) za Produkt dostarczony przez API. Przy czym płatność tą nie należy rozumieć jako miesięczną czy tygodniowa subskrypcje za dostęp do treści cyfrowych oferowanych przez API. |
Subskrypcja – płatność regularna w określonych interwałach czasowych |
Płatność poniesiona przez Klienta na pewną ilość transakcji w określonym interwale czasowym (np. co tydzień/ co miesiąc) za Produkt dostarczony przez API. Czas dostępu do produktu – czas trwania subskrypcji jest jednoznaczny z określonym w ofercie interwałami czasowymi. Klient otrzymuje dostęp do produktu podczas trwania subskrypcji. Klient może w każdej chwili zrezygnować z comiesięcznej płatności przy czym klient traci odstęp do produktu po wygaśnięciu trwania subskrypcji (po upływie ostatniego opłaconego przez klienta interwału czasowego zdefiniowanego w ofercie). |
Ustawa o prawach konsumenta |
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zm.). |
Regulamin |
Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez API za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. |
§2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
2. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z API oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
3. Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
4. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualny system operacyjny oraz aktualna przeglądarka internetowa, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), a także do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
a) podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych koniecznych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z zawarciem Umów;
b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;
c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnych takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Produktów;
f) niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
g) terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości.
7. Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.
8. Produkty mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie.
9. W przypadku udostępnienia Produktu w ramach Promocji, API oznacza, że dany Produkt jest w cenie promocyjnej oraz wskazuje Ostatnią Najniższą Cenę z ostatnich 30 dni.
10. Klient ma prawo do poinformowania API o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail info@szkoladomowa.online
11. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność API z tytułu rękojmi za Produkt jest wyłączona.
§3. Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu,
w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
1. API świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
a) Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
b) Usługę Konto Klienta oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień Klienta na stronie Sklepu
c) Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
d) Usługę umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
e) Usługę udostępnienia Treści i Usług cyfrowych na stronie internetowej Sklepu, gdy przedmiotem Umowy jest Treść/Usługa cyfrowa.
2. Klient ma możliwość założenia Konta na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia. Konto zawiera m.in. informacje o Zamówieniach i pozwala na zapamiętanie użytych wcześniej danych potrzebnych do złożenia Zamówienia.
3. API świadczy usługę utrzymania Konta w czasie wykonywania Umowy, nie krócej niż w terminie 365 dni od dnia ostatniego zalogowania Klienta na Konto.
4. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza oraz zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i kliknięciu przycisku ,,Zarejestruj’, „Zapisz”’ lub innego równoznacznego, przy czym Konto zakładane jest automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu w Sklepie.
5. W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta wskazanych następujących danych: nazwa użytkownika (login), adres poczty elektronicznej, hasło. Należy wskazać także nazwę, którą Klient będzie się posługiwać w ramach Konta.
6. Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłanie do API poprzez stronę Sklepu (w ramach składania Zamówienia). Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta na stronie Sklepu.
7. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i można wypowiedzieć ją w każdym momencie.
8. Klient loguje się na Konto przy użyciu adresu e-mail lub nazwy użytkownika oraz indywidualnego hasła, które Klient ustala samodzielnie.
9. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta lub poprzez założenie Konta.
10. API, na prośbę Klienta, usuwa Konto Klienta. Aby zgłosić żądanie usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się z API na adres e-mail podany w początkowej części Regulaminu.
11. Konto Klienta usuwane jest w terminie do 14 dni od dnia otrzymania żądania usunięcia Konta.
12. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.
13. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
14. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie na adres siedziby API lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu.
15. Ustosunkowanie się do reklamacji przez API następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
16. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.
17. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji API i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
§4. Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności.
1. API umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących Produktów (sprzedaż Produktów fizycznych, przeprowadzenie Szkolenia/Kursu Online, Zajęć Online udostępnienie Treści czy Usług cyfrowych) poprzez stronę Sklepu lub poprzez wcześniej przedstawiony w ofercie sposób.
2. Główne cechy Produktu oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej każdego Produktu na stronie Sklepu.
3. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a API może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez API, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez API na adres email wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie API do dostarczenia Produktu fizycznego, do przeprowadzenia Szkolenia, Kursu lub do udostępnienia Treści lub Usług cyfrowych Klientowi za Cenę wskazaną na stronie Sklepu płatną przez Klienta.
6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
7. API umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Produktu do Koszyka po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia lub Klient posiadający Konto potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
8. Klient, który nie posiada Konta jest zobowiązany samodzielnie wypełnić Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
9. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane adresowe oraz danych dotyczących Umowy, sposób płatności za Produkt przez Klienta.
10. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia.
11. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym firmy i NIP.
11.1. W wypadku Klientów będących Konsumentami niezbędne jest także podanie danych do wystawienie prze API faktury VAT, która stanowi dowód zakupu.
12. Warunkiem złożenia Zamówienie obok wskazanych powyżej okoliczności jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności API, a także zapłata Ceny za Produkt przy wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.
13. Naciśnięcie przycisku „Zamów i zapłać” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrany Produkt.
14. Klient ma możliwość weryfikacji Produktów znajdujących się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
15. Przed kliknięciem przycisku „Zamów i zapłać” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i po kliknięciu zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach i sposobach płatności są na bieżąco podawane na stronie Sklepu. W przypadku Zamówienia składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na rachunek wskazany na fakturze.
16. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
17. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, API wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji 7 Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
18. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez API, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przez API, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny w pełnej wysokości w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez API. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
19. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Produktu wskazanego przez API w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta. W takim wypadku API niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
20. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta API wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
21. O kosztach dostawy, płatności lub innych dodatkowych kosztach API informuje w Formularzu zamówienia przed złożeniem Zamówienia przez Klienta. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz koszty dostawy.
22. API organizuje Promocje na wybrane Produkty dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Produktu na stronie Sklepu.
23. API umożliwia następujące metody płatności:
a) płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez API potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez API informacji o dokonaniu płatności przez Klienta) w formie płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności, w formie Blik, lub przelewu elektronicznego.
b) płatność kartą,
24. API przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia bądź zakładania Konta adres e-mail.
25. Płatność w ramach Umowy dokonywana jest przy pomocy serwisu PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000,00 złotych w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012 lub PayPal (Europe) S. à r.l. et Cie, S.C.A., Attention: Legal Department, 22-24 Boulevard Royal, 2449 Luxembourg, Luxembourg;.
26. API nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
27. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się z API kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.
28. Płatność może być zrealizowana jednorazowo lub cyklicznie oraz na zasadzie subskrypcji w zależności od oferty produktu.
29. Szczegóły płatności cyklicznych są przedstawione w ofercie produktu.
30. Płatności cykliczne prezentowane na stronie produktu są rozłożeniem kosztu produktu na tzw. raty 0%, nie należy rozumieć je jako okresowe subskrypcje, z których klient może zrezygnować w każdej chwili.
§5. Treści i Usługi cyfrowe
1. Treści i Usługi cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści edukacyjnych. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu API udostępnia Klientowi Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta.
2. Realizacja Zamówienia oznacza, że API dostarcza Klientowi dane umożliwiające dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia (login i hasło do Konta Klienta na stronie Sklepu). Utworzenie Konta Klienta na stronie Sklepu, które umożliwia korzystanie z Treści i Usług cyfrowych jest nieodpłatne.
3. Ceny Treści i Usług cyfrowych prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
4. Ze względu na rodzaj i czas trwania Usług lub Treści cyfrowych poszczególne warianty Treści lub Usług cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów.
5. Wszystkie Usługi i Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy (zazwyczaj po wniesieniu na rzecz API opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Treści lub Usługi cyfrowej przez Klienta) o ile inaczej nie wskazano w opisie Treści lub Usługi cyfrowej. Konto Klienta oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony dla niego przez API na stronie Sklepu.
6. Z chwilą zalogowania się do Konta Klienta po zakupie Usługi lub Treści cyfrowej lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linka do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
7. Jeżeli w opisie Treści lub Usługi cyfrowej API określiła inny termin dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez API na stronie Sklepu (przedsprzedaż).
§6. Darmowy dostęp do treści i usług cyfrowych
1. API, w zależności od oferty i Produktu może oferować w ramach Promocji Darmowy Dostęp na określony czas w zależności od oferty produkty tj. szkoleń/kursów online, programów edukacyjnych.
2. Szczegóły produktów objętych darmowym dostępem znajdują się na stronie z ofertą poszczególnych produktów.
3. Klient po złożeniu Zamówienia, podając szczegóły do wystawienia faktury VAT oraz informacje w systemie płatności nie jest od razu obciążony zapłatą za dany produkt. Zostanie on obciążony dopiero po terminie ustalonym w ofercie produktu.
4. Płatność ta może być jednorazowa na zasadzie subskrypcji w określonych interwałach czasowych lub rozłożona na raty wg oferty produktu.
5. Klient ma prawy odstąpić od umowy podczas trwania darmowego dostępu do produktu na zasadach jak w §9. Odstąpienie od umowy podczas trwania darmowego dostępu spowoduje brak naliczenia Klienta po zakończeniu darmowego dostępu.
§7. Promocja Pełnej Satysfakcji
1. Promocja Pełnej Satysfakcji dotyczy treści cyfrowych, które mają na celu przygotowanie korzystającego tych treści do zdania edukacyjnych egzaminów państwowych tj. Egzaminu Ósmoklasisty czy Matury.
2. Promocja polega ona na tym, że jeśli po odbyciu Programu Edukacyjnego oferowanego przez API uczeń korzystający z tego programu nie uzyska zadowalającego go wyniku z ww. egzaminów API jest zobowiązane zwrócenie całych kosztów poniesionych przez Klienta podczas korzystania z dedykowanego programu edukacyjnego.
3. Uczeń/Klient by ubiegać się o zwrot kosztów za oferowany Program Edukacyjny musi w ciągu 14 dni od otrzymania oficjalnych wyników z egzaminu przesłać prośbę wraz z dowodem (może być zrzut ekranu uzyskanych wyników) a adres e-mail: info@szkoladomowa.online.
4. Klient/Uczeń by móc obiegać się o zwrot kosztów Programu Edukacyjnego zobowiązany jest do:
a) obejrzenie wszystkich treści cyfrowych oferowanych w Programie Edukacyjnym dostępnych na specjalnie do tego dedykowanej platformie szkoleniowej przed dobyciem egzaminu.
b) udział we wszystkich Zajęciach Online oferowanych w Programie Edukacyjnym lub obejrzenie ich nagrań przed odbyciem egzaminu.
c) zrobienie wszystkich Praca Samodzielnych oferowanych w Programie Edukacyjnym lub obejrzenie ich nagrań przed odbyciem egzaminu (dowód ich wykonania musi być dostarczony do API)
d) zaliczenie wszystkich Testów Praktycznych oferowanych w Programie Edukacyjnym
§8. Prawa autorskie
1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz poszczególnych Szkoleń, Kursów Online Treści i Usług cyfrowych.
2. API może określić warunki licencji odrębnie zamieszczając stosowny zapis w opisie Szkolenia, Treści lub Usługi cyfrowej.
3. Klient ma prawo korzystać z Produktu (w tym Treści lub Usługi cyfrowej) wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
4. Zabrania się Klientowi udostępniać treści Szkoleń, Treści cyfrowych lub danych do swojego Konta Klienta innym podmiotom.
5. Dostępne w ramach Sklepu Szkolenia, Treści i Usługi cyfrowe nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej) o ile wprost nie wynika inaczej z opisu Produktu lub Regulaminu.
6. Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
a/ trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek.
b/ wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
c/ odpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
d/ nieodpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
7. O ile w opisie Treści lub Usługi cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania 365 dni od dnia udostępnienia Produktu będącego Treścią lub Usługa cyfrową.
§9. Odstąpienie od umowy
1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie API o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
7. W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
11. W przypadku odstąpienia od umowy API zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
9. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
10. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do API, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
12. Anulowanie produktów zakupionych na zasadzie subskrypcji odbywa się następująco:
12.0. Zgłoszenia zdefiniowane w 12.1. i 12.2. musi dokonać się przed naliczeniem opłaty za kolejny interwał czasowy zdefiniowany w ofercie produktu.
12.1. Klient dokonuje tej czynności samodzielnie w miejscu na platformie do tego przeznaczonej.
12.2. Poprzez wysłanie wiadomości na skrzynkę: infor@szkoladomowa.onlie informacji o prośbie anulowania subskrypcji.
12.3. Klient po zgłoszeniu anulowania subskrypcji nie zostanie obciążony opłatą za kolejny interwał czasowy wg oferty produktu.
12.4. Klient traci dostęp do produktu na zasadzie subskrypcji w momencie wygaśnięcia ostatniego opłaconego przez niego interwału czasowego określonego w ofercie produktu.
§10. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy
1. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje API prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do API.
2. RBC ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
3. API może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
4. Odpowiedzialność API w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym API nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy API, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę API.
§11. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
1. API może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Produktów, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
2. Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
3. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami API może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.
5. Regulamin podlega prawu polskiemu.
6. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy API a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby API.
7. API może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30 – dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez API wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a API lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
8. API może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14 - dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu.
§12. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez API jako administratora danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
3. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatność na stronie internetowej Sklepu.
§13. Postanowienia końcowe
1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
4. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
5. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy API, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę API.
8. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu udziela niniejszym API niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie w szczególności w Internecie tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
9. Udostępnione treści (m.in. opis Produktów) w ramach tej strony internetowej stanowią przejaw naszej własnej intelektualnej twórczości i podlegają ochronie prawa autorskiego. Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej. Jeśli masz wątpliwość dotyczącą charakteru prawnego udostępnionej przez nas treści lub tego, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz z niej korzystać napisz do nas wiadomość, a my udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.